Irena Szewińska - ikona polskiego sportu i aktywnego trybu życia została twarzą ogólnopolskiej kampanii reklamowej leku Venitan, przeciwdziałającego opuchliznie i bólowi nóg.
Kampania jest kierowana do szerokiej grupy docelowej, jednak kluczowym odbiorcą są kobiety powyżej 40. roku życia, pracujące oraz zajmujące się domem matki i babcie czyli osoby, które, mimo upływu lat, chcą zachować energię i swobodnie iść przez życie, nie martwiąc się o kłopotliwe dolegliwości, takie jak opuchlizna, uczucie zmęczenia i „ciężkich” nóg.
Spoty, w których głosu użycza Irena Szewińska, będzie można usłyszeć w sieci Radia Plus, w programie pierwszym Polskiego Radia oraz na antenie sieci Audytorium17. Reklama prasowa, w której wykorzystano zdjęcia Ireny Szewińskiej ukazywać się będzie w kolorowych magazynach kobiecych (m.in. „Naj”, „Chwila dla Ciebie”, „Poradnik Domowy”), specjalistycznej prasie medycznej („Lekarz Rodzinny” i „Medycyna Praktyczna”) oraz tygodnikach katolickich („Gość Niedzielny” i „Niedziela”).